*** PCHLI TARG***-news

***  PCHLI TARG***-news
Jaka roslina produkuje tajemniczy balsam? Jest to tajemnicza glicenia, kupić ja można w sklepie oraz tajemniczy kwiat.

czwartek, 15 marca 2012

BADANIE KROLESTWA SZACHOW
*NIEAKTUALNE*


MISJA 1

Sprawdz strone akcji x 1- otrzymujesz 100 doswiadczenia,100 monet,Ukladanke Milosci

MISJA 2

Zdobadz Esencje Magii z domu znajomego x 1 -otrzymujesz 100 doswiadczenia,1000 monet,5 x Pierwiosnek,2 x Podstawowy przyspieszacz zwierzecy,10 x Dab

MISJA 3

Badaj Krola Szachow x 1 -otrzymujesz 3 x Punkty Badan,Krola Szachow,200 doswiadczenia,3000 monet,2 x Zaawansowany zwierzecy przyspieszacz,2 x Siedmio-Kolorowy Piasek ,5 x Dab

MISJA 4

Zbierz 9 pkt badan-otrzymujesz 200 doswiadczenia,5000 monet,2 x Pierwiosnek,3 x Multikolorowe Arturium,1 x Klucz,5 x Dab

MISJA 5

Badaj Krolowa Szachow x 1-otrzymujesz 300 doswiadczenia ,5000 monet,1 x Fantastyczny Krysztal,Platynowa Skrzynia


BADANIE KROLESTWA SZACHOW


Po kliknieciu w korone wyskakuje nam:
Po kliknieciu w króla wyskakuje nam:
 Po kliknieciu w królowa wyskakuje nam:



* Podczas zbiorow  Multikolorowego Arturium i Pierwiosnek masz szanse zdobycia Pierwiastka Milosci

* Odwiedzajac przyjaciol ktorzy maja ikone Esencji Magi pod zdjeciem -otrzymujesz ja,a w zamian twoj znajomy w podziekowaniu otrzymuje zolta roze



* Dąb można otrzymać ? 

-dziennych prezentach od znajomych. 
-raz dziennie otrzymasz go na stronie akcji badania (ikona korony)
-ze skrzyni.


UKŁADANKA MIŁOŚCI
 
 


ZYCZENIA OD SERCA-klikając otrzymujemy 1 czesc losowo.
WYMIEN ELEMENT-klikajac w wybrane czesci ukladamy puzzle.

1.Układanka-2x siedmio kolorowy piasek,x50000 monet,2x super opiekuńczy nawóz,magiczna fontanna.
2. Ukladanka-1 x Fantastyczny Krysztal,1 x Platynowa Skrzynia,2 x Tajemniczy Balsam,Siedmio-Kolorowy Kon,150000 monet,3 x Mega eliksir
   

14 komentarzy:

  1. A jak mam znaleść tą esencje magii ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod zdjeciami wsrod znajpomych na farmie szukaj znaczku tej esencji ,wejdz na farme do tej osoby i ja otrzymasz,radze zebrac od wszystkich ktorzy maja ta ikonke pod zdjeciem

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nikt nie ma tego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. no tylko problem w tym,że u mnie nie ma żadnego znaczka,żadnej ikonki;/

    OdpowiedzUsuń
  5. musi byc kazdy ma ,musisz sprawdzic na pasku gdzie masz znajomych

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie sie sprawdza strone tej akcji ? chodzi mi o ten pierwszy punkt

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie sie sprawdza strone akcji?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wchodze na farme do osoby która ma ta ikonke i nic nie dostaje ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. strone akcji sprawdza sie w tej koronie na gorze

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba chwilke poczekac i pojawia sie informacja o tym ,moze za wczesnie wychodzisz,sprawdz klikajac na krola czy dodalo ci ta esencje magi

    OdpowiedzUsuń
  11. tą esencję magii mozna tylko raz zebrać? czy mozna na drugi dzień wejść i zebrac jeszcze raz?? wie ktos moze?

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko raz dziennie mozna ja zebrac

    OdpowiedzUsuń
  13. ale czy jak wejdę jutro, to czy znowu od innych osob bd mogla dostac esencje magii? bo mam 4 i brakuje mi do 10 jeszcze od szesciu osob.

    OdpowiedzUsuń
  14. tak po 12 w nocy powinno byc bo misja konczy sie jutro

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz dokladnie prosze poogladaj blog.