1.ZWIERZAKI LIMITOWANE-sa tylko na pewien okres czasu.
2.BUKIETY CZY UBRANKA najlepiej wysyłać na wymiane.
3.PO 50 LVL WDZIĘKU dostajemy łopatke i rączke złotą.
4.JEŚLI WYŚLESZ PREZENT a gre usuniesz-znajomy dostanie prezent od tajemniczej osoby.
5.GOOGLE CHROME-przeglądarka zalecana do gry.
6.PAPUGA NA MASZYNIE TKALNICZEJ jest ozdobą oraz sygnalizuje gotowy produkt.
7.ZA CODZIENNE LOGOWANIE DO GRY otrzymujemy prezent/y.
8.W sklepie moze znajdowac sie produkt HOT-oznacza to ze jest do wykupienia z ograniczona iloscia i czasowo.
8.W sklepie moze znajdowac sie produkt HOT-oznacza to ze jest do wykupienia z ograniczona iloscia i czasowo.
9.POCZĄTKOWYCH MISJI/ZADAŃ JEST 12 -jeśli nie wykonasz jej to nie będzie już takiej możliwości.
10.Diabelski Młyn- aby mieć możliwość wylosowania nagrody należy kupić żeton a potem w niego kliknąć.Ruletke otrzymamy jako prezent za dzień logowania.
11.Jak zdobyc Magiczny Odczynnik?-Wypada losowo z paciorecznika, eleganckiego plywacza i fioletowego ananasa.
12.Tajemniczy balsam-wypada losowo z Tajemniczej Glicyni.
13.W kamieniu milowym-Osiągnięcie-,,Szczyt umiejętności'' otrzymamy nagrode(VIP na 30 dni) po osiągnięciu poziomu doświadczenia 500.
14.Co oznacza stara ryba?-Daje mniej produktów i nie daje tego 3-go najważniejszego.
15.Z roślin na czarnoziem wypada losowo wdzięk (złote serduszka)
16.Blokada reklam programem AdBlock(w google chrome)
10.Diabelski Młyn- aby mieć możliwość wylosowania nagrody należy kupić żeton a potem w niego kliknąć.Ruletke otrzymamy jako prezent za dzień logowania.
11.Jak zdobyc Magiczny Odczynnik?-Wypada losowo z paciorecznika, eleganckiego plywacza i fioletowego ananasa.
12.Tajemniczy balsam-wypada losowo z Tajemniczej Glicyni.
13.W kamieniu milowym-Osiągnięcie-,,Szczyt umiejętności'' otrzymamy nagrode(VIP na 30 dni) po osiągnięciu poziomu doświadczenia 500.
14.Co oznacza stara ryba?-Daje mniej produktów i nie daje tego 3-go najważniejszego.
15.Z roślin na czarnoziem wypada losowo wdzięk (złote serduszka)
16.Blokada reklam programem AdBlock(w google chrome)
1.Znikający znajomi
Przyczyn zniknięcia znajomych może być kilka:
Przyczyn zniknięcia znajomych może być kilka:
Jeżeli jest Pan/Pani pewien/a, że grają w HH (nie usunęli jej ze swojego profilu) proponuje wykasować ich ze swoich znajomych i wysłać im ponowne zaproszenie. Jak odbiorą zaproszenie to proszę wejść do gry i odświeżyć listę znajomych. Powinni się pojawić w grze
Pani/a znajomi być może kasują grę aby nie zostać okradzionym z plonów. Gdy plony dojrzeją wgrywają grę i spokojnie zbierają plony, sieją co trzeba i znowu kasują grę.
Pani/a znajomi być może kasują grę aby nie zostać okradzionym z plonów. Gdy plony dojrzeją wgrywają grę i spokojnie zbierają plony, sieją co trzeba i znowu kasują grę.
2.Z magazynu rzeczy zablokowane same się odblokowują..
Happy Harvest jest grą przeglądarkową, która przechowuje wszystkie dane ustawień w cache przeglądarki. Jeżeli czyścił Pan/i dane cache przeglądarki to ustawienia gry również zostały zresetowane.
Happy Harvest jest grą przeglądarkową, która przechowuje wszystkie dane ustawień w cache przeglądarki. Jeżeli czyścił Pan/i dane cache przeglądarki to ustawienia gry również zostały zresetowane.
Również gdy mamy zaznaczone w opcjach przeglądarki " wyczyść dane przeglądarki" po każdorazowym wylogowaniu następuje wykasowanie wszystkich ustawień.
Jeżeli korzystamy z więcej niż jednego komputera to na każdym z nich należy oddzielnie zablokować produkty w magazynie .
Jeżeli korzystamy z więcej niż jednego komputera to na każdym z nich należy oddzielnie zablokować produkty w magazynie .
3.EUROGĄBKI-REKLAMACJE na NK.
Art. 8 REKLAMACJE
Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu Usługi Eurogąbki mogą być reklamowane przez Użytkownika wyłącznie poprzez zgłoszenie tego NK poprzez formularz znajdujący się na stronie http://nasza-klasa.pl/support lub http://nk.pl/support. Zgłoszenia dokonywane w innej formie, a w szczególności wysyłane na konta poczty elektronicznej pracowników NK, są nieskuteczne i nie podlegają rozpatrzeniu.
Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane przez NK w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. NK zastrzega sobie jednak prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynikać one będą z nieznajomości postanowień Regulaminu Serwisu nk.pl, Regulaminu Usługi Eurogąbki lub przepisów prawa.
Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu Usługi Eurogąbki mogą być reklamowane przez Użytkownika wyłącznie poprzez zgłoszenie tego NK poprzez formularz znajdujący się na stronie http://nasza-klasa.pl/support lub http://nk.pl/support. Zgłoszenia dokonywane w innej formie, a w szczególności wysyłane na konta poczty elektronicznej pracowników NK, są nieskuteczne i nie podlegają rozpatrzeniu.
Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane przez NK w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. NK zastrzega sobie jednak prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynikać one będą z nieznajomości postanowień Regulaminu Serwisu nk.pl, Regulaminu Usługi Eurogąbki lub przepisów prawa.
EWENTUALNIE ZGŁOSZENIE W LINKU:http://nk.pl/#support/send/13/2